úterý 26. ledna 2021

Johanka sní o výletech

Konečně máme jméno pro etnoložku. Dcera jí vymyslela jméno Jo podle Josephine z malých žen. Mně se víc líbí Johanka, ale té se také může říkat Jo. :-) 

No a Radůza... to byl pro mě způsob, jak si oblíbit tu černovlasou panenku. Původně jsem uvažovala, že ji prodám, ale pak mi došlo, že při troše fantazie připomíná mou oblíbenou zpěvačku Radůzu, obzvlášť když ji nalíčím. 

A takhle to dopadlo, když jsem se pokoušela na mobilu udělat fotomontáže a k panenkám vložit jako pozadí fotky z našich výletů. 


"Psaní odborných článků je nuda, radši bych získávala data v terénu."


Háčkovaný batoh



Radůza má na sobě háčkovanou soupravu, který jsem zamýšlela, jak pohodlný obleček na výlety do přírody. Už se totiž nemůžu dočkat, až se oteplí,  novorzený synek povyroste a my budeme moct do přírody.



Radůza nalíčená:



Inspirace zde: 






Žádné komentáře:

Okomentovat