neděle 11. července 2021

Foto celé sbírky

Do jedné skupinky na FB (pure devadesátky) jsem vložila fotky nějakých svých devadesátkových Barbie a několik lidí mě požádalo o foto celé sbírky. Tak jsem oddělila svoje panenky od panenek, co patří dcerám... a zděslila jsem se, kolik jich mám. :-D  

Manžel říkal, že to by snad stačilo, ale mně přitom ještě nějaké velmi důležité kousky chybí. :-)

Ale po vyfocení jsem většinu z nich svlékla a uložila do krabice, protože se blíží naše stěhování. 

Tyto jsou tedy moje... všimněte si Hagrida v obležení. :)

A tyhle jsou víceméně holek :-)


1 komentář:

  1. To je moc hezká přehlídka- sbírka Barbínek. Já mám panenku Zuzku, baculatou mrkačku s vlásky a uchovávám si ji, raději vnučkám a pravnučkám kupuji jiné. Napletla jsem na ni už hodně i našila, ale nakonec něco věnovala kamarádce pro holčičku na panenku stejně velkou. A teď mi již pletení nejde kvůli prstům bolavým. Jsi šikovná a jen si sbírku opatruj, jednou si děti vzpomenou, co vše jste dělali.Oni i kluci mají někdy panenky rádi. Nejstarší měl takovou gumovou do ruky a nedal ji, tahal ji všude sebou. Pak přešel na kostky-stavebnice, zvířátka a pod.Druhý autíčko a třetí zase látkovou lokomotivu, kterou jsem mu ušila také tahal všude sebou. Tedy jako malí.

    OdpovědětVymazat