neděle 13. prosince 2020

Princess of Ireland - Gvendolína

 

Mám toho k publikování víc, ale nějak nestíhám. Asi rychleji tvořím, než píšu. :-D
Rozhodla jsem se odměnit se za nepříjemnosti posledního trimestru a objednala jsem si tuhle sběratelskou krásku, která na mě čekala zabalená v krabici od roku 2001. <3

Je to zatím první panenka, kterou hodlám uchovávat daleko od dětských ručiček. Hlavně proto, že se na ní projevil zub času, i přesto, že byla zabalená a tělíčko je takové "unavené". Pokud seženu levně nějakou kloubovou panenku se světlou pletí, asi budu uvažovat, že panenku přetělím.

Myslím, že čas strávený v krabici se podepsal trochu i na jejích vlasech, ale ještě nevím, co s nimi podniknu, moc se mi do nich zasahovat nechce, líbí se mi taková jaká je.

Určitě bych jí ráda v budoucnu ušila další tmavě zelené gotické šaty.

Nemůžu se ale vynadívat, moc se mi líbí její tmavě zrzavé vlasy a barva jejího oblečení. Je to pro mě esence představ, jaké mám o Irsku a jeho příbezích.






2 komentáře:

  1. Júj, tu je tak dobre. Pri tvojich bábikách sa dá tak krásne relaxovať. Oáza pokoja a radosti. 😀

    OdpovědětVymazat
  2. Krásna bábika 😊, to by bol sen vlastniť.

    OdpovědětVymazat